|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVV / 3JKZ1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVV
/
3JKZ1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Kurz výtvarných aktivit v přírodě 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Výcvikový kurz
6
[DNU/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je rozpoznávání specifičnosti různých vizuálně obrazných znakových systémů a zároveň vědomé uplatnění jejich prostředků k vytváření nového obsahu při vlastní tvorbě a interpretaci. Kurz je komponován jako experimentální program v oblasti tvůrčích dovedností pro specifické formy média kresby, malby, grafiky a prostorových činností. Studenti jsou vedeni k tomu, aby intenzivně dokázali prožívat přírodní realitu živých struktur, aby si tak sami dokázali nacházet motivy a náměty, ale i nové materiály a formy práce v přírodě a s přírodou; stanovili si postupy, časové i prostorové relace vlastní osobité práce na vytýčených projektech.
|
Požadavky na studenta
|
Znalosti získané v praktických cvičeních 1. ročníku (kresba, malba, grafika, sochařství).
Body Hodnocení Zkouška Zkouška OU Zápočet OU (šestistupňová klasifikační stupnice) (šestistupňová klasifikační stupnice) (čtyřstupňová klasifikační stupnice) 91 - 100 A 1 1 započteno 81 - 90 B 2+ 2 71 - 80 C 2- 61 - 70 D 3+ 3 51 - 60 E 3- 0 - 50 F, FX 4 4 nezapočteno
|
Obsah
|
Soubor výtvarných prací kresebných, malířských a prostorových vytvořených v průběhu krajinářského kurzu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
60
|
Celkem
|
60
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Studenti na základě praktické prožitkové tvorby rozvíjejí své schopnosti a dovednosti v přírodním prostředí. Osvojují si vědomosti, které jim tento kurz nabízí. Rozvíjí se jejich spontánní výtvarné vyjadřování v krajině. Studenti jsou vedeni k samostatné tvůrčí práci, která je zaměřena na práci v plenéru. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Forma kontroly absolvování předmětu je zápočet. Výsledek zápočtu je buď a)"započteno", nebo "nezapočteno". |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozhovor |
Slovní hodnocení |
Zápočet |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (terénní, laboratorní) |
Demonstrace |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Experiment |
Grafické a výtvarné činnosti |
Metody dovednostně-praktické |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Pozorování |
Práce s uměleckým dílem |
Skupinová a kooperativní výuka |
|
|
|
|