Prohlížení - Portál OSU

Přeskočit na obsah stránky
Webové stránky OSU
Vstupní stránka portálu OSU
Nepřihlášený uživatel Přihlásit English
Prohlížení
Přihlásit English
  • Vítejte
  • Prohlížení
  • Uchazeč
  • Absolvent
  • Univerzitní portál
Vítejte
Prohlížení
Informace pro uchazečeE-PřihláškaECTS příjezdy
Klub absolventů
Univerzitní portál

Navigace první úrovně

  • Vítejte
  • Prohlížení
  • Uchazeč
  • Absolvent
  • Univerzitní portál
Vzhledem k dlouhotrvající nečinnosti došlo k odpojení uživatele z portálu.
Klikněte, prosím, na tento odkaz pro obnovení připojení k portálu
(k odpojení dochází až po 240-ti minutách nečinnosti. Pozor, na mobilních zařízeních k němu může dojít podstatně dříve).

Prohlížení (S025)

Nápověda portletu

Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG

  • Programy a specializace
  • Předměty, vybraná položka
  • Pracoviště
  • Učitelé
  • Studenti
  • Zkouškové termíny
  • Rozvrhové akce
  • Kvalifikační práce
  • Předzápis. kroužky
  • Místnosti
  • Místnosti - celoročně
  • Volné míst - semestr
  • Volné míst - rok
  • Klauzurní práce
  • Průnik časů
  •  
  • Úvodní stránka
  • Kalendář
  • Nápověda

Najít  Předmět

Tisk/export:  Tento odkaz můžete zkopírovat a použít například jako záložku prohlížeče pro zobrazení aktuální pozice v Prohlížení IS/STAG.

Nalezené předměty, počet: 1

Stránkování výsledků vyhledávání

Nalezeno 1 záznamů Export do Xls
  Zkratka pracoviště / Zkratka předmětu Název Varianta
Položka zobrazena v detailu... - předmět KPD/E-TR2  KPD / E-TR2 Profession Training in Secondary Schools Zobrazit předmět Profession Training in Secondary Schools 2023/2024

Informace o předmětu KPD / E-TR2 : Popis předmětu

  • Popis předmětu , vybraná položka
  • Studijní programy, do kterých je předmět zařazen
  • Seznam studentů předmětu
  • Rozvrh předmětu
  • Termínyzkoušek předmětu
  • Rozvrhové akce předmětu
  • Oprávnění u předmětu
Pracoviště / Zkratka KPD / E-TR2 Akademický rok 2023/2024
Akademický rok 2023/2024
Název Profession Training in Secondary Schools Způsob zakončení Zkouška
Způsob zakončení Zkouška
Akreditováno / Kredity Ano, 7 Kred. Forma zakončení Kombinovaná
Forma zakončení Kombinovaná
Rozsah hodin Cvičení 2 [HOD/TYD] Zápočet před zkouškou Ne
Zápočet před zkouškou Ne
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou Ne
Počítán do průměru ANO
Vyučovací jazyk Angličtina
Obs/max Status A Status A Status B Status B Status C Status C Automatické uznávání zápočtu před zkouškou Ne
Letní semestr 0 / 0 0 / 0 0 / 10 Počítán do průměru ANO
Zimní semestr 0 / 0 0 / 0 0 / 0 Opakovaný zápis NE
Opakovaný zápis NE
Rozvrh Ano Vyučovaný semestr Zimní + Letní
Vyučovaný semestr Zimní + Letní
Minimum (B + C) studentů nestanoveno Volně zapisovatelný předmět Ano
Volně zapisovatelný předmět Ano
Vyučovací jazyk Angličtina Počet dnů praxe 0
Počet hodin kontaktní výuky Hodnotící stupnice A|B|C|D|E|F
Periodicita každý rok
Periodicita upřesnění Základní teoretický předmět Ne
Profilující předmět Ne
Základní teoretický předmět Ne
Hodnotící stupnice A|B|C|D|E|F
Nahrazovaný předmět KPD/E-TR1 
Vyloučené předměty Nejsou definovány
Podmiňující předměty Nejsou definovány
Předměty informativně doporučené Nejsou definovány
Předměty,které předmět podmiňuje Nejsou definovány
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky: Obrázek PNG ,  XLS
Cíle předmětu (anotace):
In the Introductory seminar students are given the information about profession training and requests. In the following 20 teaching units they assist the teacher with organisation of the class, they help pupils individually. Also the students have the opportunity to perform in the units, they get immediate feedback from the teacher, the pupils and from the lecturer. Thus they get a closer look at the occupation of the teacher in the Czech Republic.

Požadavky na studenta
Students reflect their activities in the class and their performances in written form as a part of their portfolio. The portfolio also includes preparations of lessons and samples of pupils´ work.

Obsah
The topics come out of the actual content of the subject tought in the concrete class.



Aktivity
  • Odkaz do MS Teams: : Předmět KPD/E-TR2 (2023/24)
Studijní opory


Garanti a vyučující
  • Garanti: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová, Ph.D. (100%), 
  • Cvičící: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová, Ph.D. (100%), 
Literatura
  • Základní: REIGULUTH, CH. M. A New Paradigm of Instrucional Theory. Mahwah : NJ, Lawrence Erlbaum, 1999. ISBN 978-80-247-3006-6.
  • Základní: POSNER, G. J. Analyzing the Curriculum. New York : Mc-Graw Hill, 1992. ISBN 80-238-1286-6.
  • Základní: POPE, D. C. Doing School. New Haven :Yale University Press, 2001. ISBN 80-237-3942-5.
  • Základní: PASSE, J. Elementary School Curriculum. Madison : WBC, 1995. ISBN 978-80-244-4624-0.
  • Základní: ARENDS, R. I. Learning to teach. New York : McGraw-Hill, 1991. ISBN 0-07-002476-6.
  • Základní: SPANLING, C. L. Motivation in the Classroom. New York : McGraw-Hill, 1992. ISBN 9781447316107.
  • Základní: ULJENS, M. School Didactics and Learning. Hove : Psychology Press, 1997. ISBN 9781292025827.
  • Základní: DUKE, D.L. Teaching. An Introduction. New York : McGraw-Hill, 1990. ISBN 978-0075571933.
  • Základní: FISCHER, P. Teaching Children to Thing. Cheltenham : Stanley Thornes, 1990. ISBN 97-80748794416.
  • Základní: CLAXTON, G. Teaching to learn. London : Cassell, 1990. ISBN 9780304319046.
  • Základní: PETTY, G. Teaching today: a practical guide. Cheltenham, 2004. ISBN 80-7178-681-0.
  • Základní: HUOT, J. The Development of Thinking Skills. The Learning Resource. 1998.
  • Základní: O´SULLIVAN, E. Transformative Learning. London : Zed Books, 1999. ISBN 80-7178-403-6.
  • Základní: MALACH, J. Základy didaktiky. Ostrava : PdF OU, 2002. ISBN 80-7042-266-1.
  • On-line katalogy knihoven
Časová náročnost
Všechny formy studia
Aktivity Časová náročnost aktivity [h]
Studium odborného textu v cizím jazyce 40
Studium sekundární literatury 35
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické) 24
Zpracování podkladů na výuku 35
Příprava na odbornou praxi 60
Samostudium 20
Účast na výuce 26
Celkem 240

Předpoklady

Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen:
The course is provided by the Department of Education and Adult Education for Erasmus students, especially for those studying teacher education programmes.

Výsledky učení

Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti:
- to prepare the lesson,
- to be able to use teaching aids,
- to choose and to use appropriate teaching methods,
- to be able to make a feedback and to evaluate the lesson.

Hodnoticí metody

Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami:
Rozbor portfolia studenta
Rozhovor
Systematické pozorování studenta

Vyučovací metody

Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody:
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Pozorování
 

Univerzitní zázemí

  • Poradenské a kariérní centrum
  • Centrum Pyramida
  • Vysokoškolské koleje
  • Kartové centrum
  • Univerzitní knihovna
  • Univerzitní obchod a knihkupectví
  • Centrum marketingu, komunikace a popularizace
  • Centrum mezinárodní spolupráce

Uchazeč

  • E-přihláška
  • Vyber si obor
  • Přijímací řízení
  • Výsledky přijímacího řízení
  • Doktorské studium
  • Proč studovat na OU
  • Den otevřených dveří
  • Uchazeč se specifickými potřebami
  • Kontakty pro uchazeče

Student

  • Harmonogram AR
  • Studium a stáže v zahraničí
  • Stipendia
  • Poplatky za studium
  • Studijní předpisy
  • Studentské organizace
  • Kontakty pro studenty

Absolvent

  • Registrace
  • Absolventský portál
  • Absolventská fotogalerie

Aplikace

  • Pro Android
  • Pro iOS