|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KIK / INFT2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KIK
/
INFT2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Informační technologie 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je naučit studenty vytvářet materiály pro iPad a další dotyková zařízení a nastavit vhodné prostředí pro využití iPadu ve výuce. Jedna část kurzu bude věnována tvorbě učebních materiálů, vyhledání vhodných aplikací a jejich navázání na aktuální RVP. Druhá část kurzu se pak bude věnovat možnostem využití iPadu ve škole a využití webových služeb.
|
Požadavky na studenta
|
- aktivní účast na cvičeních - průběžné plnění zadaných úkolů (cca 5) - odevzdání seminární práce dle zadání
|
Obsah
|
Typologie elektronických výukových materiálů Tvorba elektronických textů Práce s elektronickým textem a jeho využití ve výuce Vzdělávací aplikace a jejich vazba na RVP Tvorba učebních materiálů s využitím aplikací M-learning Cloudové služby pro sdílení Webové nástroje pro evaluaci žáků Nástroj iTunes U
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
GRAHAM, S. Administrace systému Linux: podrobný průvodce začínajícího uživatele. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0641-5.
-
Základní:
Rybička, J. LaTeX pro začátečníky. Brno: Konvoj, 1999. ISBN 80-85615-74-6.
-
Základní:
VALADE, J. Linux - Jdi do toho. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-8061-121-1.
-
Základní:
SOBELL, M. Linux - praktický průvodce. Praha: Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-190-8.
-
Základní:
WELSH, M. Používáme Linux. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-698-5.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
10
|
Prezentace (prací, projektů aj.)
|
4
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
16
|
Studium odborného textu v českém jazyce
|
4
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
8
|
Samostudium
|
10
|
Obhajoba (prací, projektů aj.)
|
4
|
Studium pramenů
|
8
|
Celkem
|
64
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student získá: - dovednost tvorby učebních materiálů pro iPad - schopnost vyhledat aplikaci v návaznosti na RVP - schopnost pracovat s elektronickým textem - schopnost využít webovou službu pro hodnocení žáků - dovednost vytvořit kurz iTunes U
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Bodové hodnocení |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbory děl duševního charakteru (korespondenční úkol, prezentace, výukový list, seminární práce) |
Slovní hodnocení |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Projektová výuka |
Skupinová a kooperativní výuka |
|
|
|
|