|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KIK / FPMTV
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KIK
/
FPMTV
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Mobilní technologie ve výuce 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Mobilní technologie ve výuce
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Cvičení
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s moderními trendy využívání ICT technologií ve škole s důrazem na možnosti dotykových zařízení. Studenti se seznámí s variantami operačních systémů pro tato zařízení. Podstatná část kurzu bude věnována specifikům operačního systému iOS a jeho funkcím zaměřeným na využití ve školní praxi. Důraz bude kladen na přímou práci studenta se zařízením, na schopnost integrace zařízení do stávajícího školního prostředí a na přípravu učebních materiálů pro dotyková zařízení.
|
Požadavky na studenta
|
- aktivní účast na cvičeních - průběžné plnění zadaných úkolů (cca 5) - odevzdání seminární práce dle zadání
|
Obsah
|
ICT technologie ve výuce - aktuální stav Dotykové technologie - základní typologie, m-learning Operační systémy pro dotyková zařízení (srovnání, aktuální stav) Operační systém iOS a zařízení iPad Edukační funkce systému iOS, zpřístupnění Elektronické texty ve výuce Tvorba elektronických textů a jejich přizpůsobení pro iPad Prezentování s iPadem Aplikace ve výuce na různých typech škol Integrace zařízení do infrastruktury školy Modely použití iPadu ve škole
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student získá: - schopnost popsat modely použití dotykových technologií ve výuce - schopnost popsat výhody použití elektronických učebních materiálů - schopnost vytvořit učební materiál pro iPad - schopnost nalézt vhodnou aplikaci pro výuku - dovednost prezentovat pomocí iPadu - schopnost posoudit možnost integrace zařízení do prostředí školy
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Bodové hodnocení |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbory děl duševního charakteru (korespondenční úkol, prezentace, výukový list, seminární práce) |
Slovní hodnocení |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Projektová výuka |
Skupinová a kooperativní výuka |
|
|
|
|