|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KHV / MSOD
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KHV
/
MSOD
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Projekt - předmětové didaktiky
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KPA/MSPK1
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
NE
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
S předmětovým didaktikem studenti mohou konzultovat své otázky při dopracovávání závěrečné podoby pedagogického projektu. Mají možnost využít odborného vedení a odborné pomoci při řešení edukační části pedagogického projektu, a tak získat hlubší vhled do řešení pedagogického problému. Za odborného vedení uplatňují kompetence nabyté v oblastech předmětu, řeší i dílčí problémy, obhajují svá řešení, zdůvodňují, uplatňují osvojené komponenty kompetencí. Podmínkou je absolvování předmětu BPK1.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivně se účastnit seminářů. Jednoznačně a jasně pojmenovat problém v projektu, formulovat otázku pro konkrétní pomoc oborového didaktika.
100-51 bodů započteno 50-0 bodů nezapočteno
|
Obsah
|
S předmětovým didaktikem studenti mohou konzultovat své otázky při dopracovávání závěrečné podoby pedagogického projektu. Mají možnost využít odborného vedení a odborné pomoci při řešení edukační části pedagogického projektu, a tak získat hlubší vhled do řešení pedagogického problému. Za odborného vedení uplatňují kompetence nabyté v oblastech předmětu, řeší i dílčí problémy, obhajují svá řešení, zdůvodňují, uplatňují osvojené komponenty kompetencí. Podmínkou je absolvování předmětu MSPK1.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
10
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
30
|
Obhajoba (prací, projektů aj.)
|
10
|
Prezentace (prací, projektů aj.)
|
20
|
Celkem
|
70
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Aktivně se zapojuje do diskusí na konkrétní téma. Analyzuje jiným studentem předložený problém. Formuluje a prezentuje své návrhy řešení. Jednoznačně a jasně pojmenuje pedagogický problém v pedagogickém projektu. Dokáže formulovat otázku pro konkrétní pomoc oborového didaktika. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžná analýza výkonů studenta |
Rozbor portfolia studenta |
Rozhovor |
Slovní hodnocení |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální výuka |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Projektová výuka |
Skupinová a kooperativní výuka |
|
|
|
|